Připomenu v úvodu slogan – kdo chce zapalovat, musí sám hořet. Nadšení, odvaha, osobní přesvědčení, to byly atributy, které vedly k úspěchu v práci s lidmi. V současné době je podle mne vedle osobního přesvědčení důležité – jestliže chceš vést, musíš sám umět, musíš jít v čele, dát do toho zkušenosti, znalosti a vědomosti. Jestliže chceme znovu získat voliče pro levicovou politiku, Komunistická strana Čech a Moravy a široká levice musí být reprezentována politiky, kteří se budou odlišovat od širokého spektra současných diskutérů v pravicové vládě, v zastupitelstvech měst, od těch, kteří toho hodně namluví, ale skutek utek. Mnozí mají vzdělání, občas i na dvou fakultách, ale jejich vzdělání ještě neznamená znalosti a schopnosti k práci pro občany a naši republiku.
My na levici si musíme uvědomit, že malá podpora lidí, těch jen několik procent hlasů v posledních volbách, není signál k našemu konci. Celá naše společnost, lidé v naší vlasti prožívají poslední roky v nečekaných problémech a nebezpečí turbulentní krize narůstá. Tato doba si vyžádá novou odvahu politiků levicových stran, schopných a připravených politiků. Nepochybujme o tom, že vážné problémy, inflace a nedostatek surovin pro podniky přinesou nedostatek práce, chudobu, beznaděj. Levicoví politici musí znovu oslovit občany a nabídnout jim řešení, nesmějí bojovat mezi sebou, ale proti pravicové aroganci, vyvolávání nenávisti a vykrádání veřejných rozpočtů, pracovat v zájmu a pro potřeby občanů.
Doba přinesla nové prostředky působení na veřejné mínění, na rozhodování a myšlení lidí. Člověk–občan je denně zavalován informacemi tak, že se buď stane jejich obětí, nebo je přestane přijímat. Náš tištěný deník neměl šanci čelit specializovaným televizním a rozhlasovým stanicím, ani návalu informací z elektronických médií. Deníků už vychází jen několik a jejich finanční situace je obdobná, jako byla ta naše. Naši občané, stejně jako ti v dalších evropských zemích, si nakonec potřebují uspořádat tu masu informací a přemýšlet o své realitě. Proto vznikl týdeník NAŠE PRAVDA, v jehož obsahu už nejde o informace, ale o publicistiku, která přináší fakta, argumenty, píše o lidech a jejich životě. Náš týdeník bude ale reagovat i na ty, kteří upřednostňují elektronická média. Nepřetržitě je budou informovat zpravodajstvím i publicistikou webové stránky na adrese www.nasepravda.cz, budeme na Facebooku, Instagramu, Messengeru a dalších.
Ivan NADBEREŽNÝ, předseda představenstva FUTURA, a. s.
5 komentáře
Pane Nadržený je to možný?
Firmě se nedaří a “krizový manažer” jako první sebere peníze na reklamu a propagaci. Takovéhoto krizového manažera nejspíš dosadila konkurence…
Problém Haló novin byl hlavně v neprofesionalitě, články byly mnohdy nezajímavé. A také plné faktických chyb, v době internetu.
NADBEREŽNÝ – ,, … kdo chce zapalovat, musí sám hořet … ” – jo,jo.vy jste ,,zapalovali” tak dlouho,až jste sami shořeli,pane soudruh …
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1220601848472871&set=a.275900709609661
Pane Naberežný šefe,nezranil jste se,když jste jako náš manager,spadl s nebe?
Komentáře jsou uzavřeny.