Do ulic Brna vyjela Tramvaj hrdinů. Přinesla příběhy řidičů a řidiček, kteří jezdí pro Dopravní podnik města Brna (DPMB).
Vůz Porsche číslo 1902 přináší jejich skutečné příběhy. Příběhy hrdinů a hrdinek, kteří 24 hodin denně vozí cestující po čtyřistatisícovém městě. Zaměstnanci a zaměstnankyně dopravce se s pasažéry dělí o svůj vztah k práci, řízení či dopravě obecně.
Ve více než čtyřiceti fabionech (v prostoru mezi stěnou a stropem tramvaje) vozu 1902 se nacházejí letáky s tvářemi zaměstnanců DPMB. »Na sociálních sítích dlouhodobě představujeme naše pracovníky a popisujeme jejich vztah k dopravě, k řízení a práci, kterou vykonávají. Tyto příspěvky měly vždy velký ohlas. Napadlo nás je využít i tímto způsobem,« popsal generální ředitel DPMB Miloš Havránek, který sám občas sedne za řídicí pult tramvaje a vozí cestující na běžné lince.
Pro Dopravní podnik města Brna pracuje téměř 2600 zaměstnanců, z toho je 1400 řidičů a řidiček. Ve voze se cestující seznamují s více než dvacítkou z nich – s trolejbusáky, šalináři, autobusáky, těmi, co pro dopravní podnik pracují na plný úvazek, brigádně, ženami i muži. »Naši zaměstnanci jsou hrdinové, kteří se každý den starají o to, aby cestující bezpečně dovezli do práce, školy, na nákupy či za zábavou. Denně je všichni potkávají v ulicích a s důvěrou si k nim sedají do vozů. Každý z řidičů si zaslouží velký dík za práci, kterou pro město Brno vykonává,« dodal Havránek.
Tramvaj hrdinů potkají cestující nejčastěji na linkách 2, 9, 3, 6, 4 nebo 5. Do budoucna se letáky rozšíří i do dalších vozů. Společně s podnikovými nabídkami volných pracovních míst je DPMB využije k náboru nových zaměstnanců.
(vž)
FOTO – Barbora DOLEŽALOVÁ
3 komentáře
Ekonomka Ilona Švihlíková tvrdí, že Fialova vláda selhává v řešení inflace a růstu cen paliv i energie.
Podle Švihlíkové česká vláda v tomto patří k nejhorším v Evropě. „U naší vlády jsme svědky především politických deklarací, místo politiky obsahu, takže se vyvěšují vlaječky a přejmenovávají ulice, místo zajišťování energetické a potravinové bezpečnosti,“ uvedla Švihlíková. A odhalila důvod.
Ekonomka Ilona Švihlíková tvrdí, že Fialova vláda selhává v řešení inflace a růstu cen paliv i energie.
Podle Švihlíkové česká vláda v tomto patří k nejhorším v Evropě. „U naší vlády jsme svědky především politických deklarací, místo politiky obsahu, takže se vyvěšují vlaječky a přejmenovávají ulice, místo zajišťování energetické a potravinové bezpečnosti,“ uvedla Švihlíková. A odhalila důvod.
Ekonomka Ilona Švihlíková tvrdí, že Fialova vláda selhává v řešení inflace a růstu cen paliv i energie.
Podle Švihlíkové česká vláda v tomto patří k nejhorším v Evropě. „U naší vlády jsme svědky především politických deklarací, místo politiky obsahu, takže se vyvěšují vlaječky a přejmenovávají ulice, místo zajišťování energetické a potravinové bezpečnosti,“ uvedla Švihlíková. A odhalila důvod.
Já jezdím hlavně na kole, případně autem-MHD vlastně vůbec nevyužívám…
Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.
Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.
Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.Komsomolská pravda: podle návrhu vládního programu má ruský průmysl v příštích 8 letech nahradit letadla Airbus a Boeing výrobou asi tisícovky letadel domácích typů, zejména Suchoj Superjet-100, Irkut MS-21, Tu-214, Il-96, Il-114 a TVRS-44 Ladoga.
Komentáře jsou uzavřeny.